Saturday, February 27, 2010

AHLAN WASAHLAN!!

salam sejahtera!

alhamdulillah dengan izin Allah diberi kesempatan untuk aku mendaftar blog sendiri setelah lama memendam cita2 ini, akhirnya dengan waktu yang amat terbatas blog aku berpijak di bumi nyata walaupun hakikatnya berada di dalam alam cyber.

Sukacitanya aku mengucapkan ahlan wasahlan wamarhaban kepada teman2 yg singgah ke blog aku yg baru lahir ini, walaupun belum ada apa2 coretan menarik untuk tatapn pengunjung, insyaAllah aku akan berusaha mengisinya dgn pengisian yg bermanfaat.

Aku harap langkah permulaanku ini dengan niat yang suci, ingin menjadikan blog ini sebagai saluran dakwah alternatif yang bersifat kontemporari.rajiyan minAllah Al qabul.Amin.

2 comments:

  1. Tahniah moga teruskan menulis sambil berdakwah dalam ruang blog

    ReplyDelete
  2. Tahniah.. lepas ni jenuh nak komited masukkan bahan... kalau tak, kemetod je laa...

    Mai la lawat blog aku...

    Ala kawan lama hang la...

    tilmiz7.blogspot.com

    ReplyDelete